Monday, November 16, 2009

sunday..........





ahad 16hb,smlm aku ngan izz bgn pg kot nak beli ticket tok 2012,smpai mid valley,ramai tol umat beratur nak beli ticket tgk citer tuh....huhuhu...aku beratur jer,tos anouncement ticket tok hari tuh jer da sold out..,huhuhu...so....aku kol azni tok beralih ke tpt len..p ou jerk........konon nyer nak tgk ticket sebelah sana...hmmmm...hampehhhh.....habis.....kol gsc tok booking dr smlm mmg xdpt....error...error...error.........so hajat kitarg nak tgk citer tuh mmg x kesampaian.pas p mv aku p amek jag kat hilton pj.........then shoot to ou......parking kat ou mcm haram hari tuh,penuh...terpaksa laaa parking kt luar menapak......hmmmm pas mkn hajat tok tgk muv mmg x kesampaian,p main bowling,jag plak mmg x nak main bowling n mmg xsuka ngan aktvt tuh...hahhaha...atas desakkan dan pujuk rayu kengkwn len,n aku tos bayar tok dia kasut ,terpaksa dia main....hahahhaha...mula2 tuh agak kekok laaaaa...pas tuh dia laaaa JUara n kalahkan kitarg......pasnih....da terel main bowling,keluar je pas nih ajk main bowling......aktvt pas nih karaoke.....hahahhahaha....dia nak jerk...dr pegang gitar jerkan......smlm mmg byk laaa aktvt aku...b4 antar jag balik,teman dia p bentley music kat curve....survey gitar baru..then pas tuh p andalus kat damai last sekali ke karaoke.....melalak mcm hantu semuanya......tp mmg ader suara hantu kt dlm tuh...hahaahhaa...saper.......?org yg kt dlm karok tuh je tau........hehehe.....

No comments: