Monday, April 6, 2009

huhuhu...mcm2..

bulan ni aku busy skit ngan keje2...so aku akan jarang on9 n update bloq nih....so....hari ni jerk aku meluangkan masa sedikit,balik keje gym tak pon balik keje ot...tu jer aktiviti aku skrg......kalau free baru hangout ngan kengkwn..nih kebusyan aku tolong adik aku pasal hantaran bertunang dia bulan depan nih..smpaikan aku terpaksa cancel aktiviti karaoke aku bersama kengkwn smlm...sory guys aku terpaksa cancelkan join karok tuh...huhuhu,.kengkwn sedara mara tertya2 aku bila lagi...haaaaa...ader jodoh smpai seru kawin lah aku.......amin!! bulan ni maksu aku bertunang,next month kazen n adik bertunang..hehehe..dpt byk biras...lallala
hmmm...nih mak aku not in the gud condition...sakit dia dtg lagi...biasa laa kalau org kena breast cancer nih bila2 masa je bole sakit....ngan memakai duit yg sgt byk tok perubatan mak aku.jadi aku sgt2 berjimat cermat.gi pon ot bulan lepas tak ler byk...pening byk benda aku kena pikir ,nih kwn aku sorg hari nih masok hospital bcz besok nak operation ,so hopefuly berjln ngan lancar dan selamat.amin!so dear bila da sihat le lepak sesama..

ok laa aku pon xder idea lagi,blank n semak otak..tekanan telah menguasai diri but stil lagi bole gelak ngan memberi senyuman pd semua org.....huhuhuhuhu...

chowwwww!!!

No comments: