Monday, March 30, 2009

cinta dlm hati part 2

cinta dlm ati part 2...ermmmm...aku cuma nak ckp berkaitan ngan bloq hid jerk.....tp kali nih cinta dlm hati part aku berkaitan ngan tajuk aper yg aku nak ckp kan...
CINTA DALAM HATI?ape pendpt korg ttg cinta dlm hati nih?
haaa any way aku cuma nak share pengalaman aku jerk,dulu pon aku ader gak rs suka seseorg..tu dulu laaa skrg tak lagi pd aku kalau kita da berusaha aper yg patot kita buat,kalau dia bukan tok kita redha jerk kemungkinan besar tuhan telah mencipta seseorg yg lebih baik dr tu tok kita.aku pon belajar dr kesilapan,aper yg aku buat skrg..if aku suka kat seseorg aku takkan mulakan dulu,tuh laa maksud aku cinta dlm hati..mungkin ader cinta,mungkin ader suka ,mungkin juga ader syg.even mcm mana pon aku takkan buat mcm dulu lg.sebab nya mungkin aku pernah luahkan pada seseorg dulu dan satu kesilapan besar mungkin tak kan berckp each other and tak rapat lagi spt dulu,aku nasihatkan lebih baik pendam jerk hasrat tuh tol tak...ader jugak kalau girls yg luahkan dulu tak bertepuk sebelah tangan kan,may b diarg suka sama suka cuma pendam perasaan jerk....tp aku pernah luakan suka pd mamat nih,and suka mamat nih pd aku pon ader...tp cinta tuh belom ader lagi...bcz dia belom bersedia.aku kena la terima kenyataan sbb cinta pon tak le paksa..ader jugak di sbb kan luahan nih jugak laaa kita akan bermusuhan..aper pendpt korg..?benda nih aku tak tuju pada sesiapa..ini aku ckp secara jeneral...
tu jer laa aku nak ckp,kekadg kita kena pikir ader batas2 berkwn nih,mungkin pengalaman lalu buat aku lebih berpikir ngan matang adakah kita nak atau xnak jer bila kita memutuskan tok meluahkan sesuatu pada seseorg..pd aku skrg biarlah ianya dlm hati jerk even aku ader suka seseorg,biarla ianya mekar dalam hati aku(ceehhh tetiba jiwang)sbb aku rs aku xnak merosak perasaan aku sendiri dan perasaan dia jugak,dan pada aku kita kena belajar menerima segala ujian yg tuhan berikan iaitu melihat org yg kita syg bahgia dan gembira..tuh pon aku rs satu pengorbanankan..krn melihat kebahgiaan org yg kita cintai pon aku pon dah cukup bahagia,sbb aku percaya ader hikmah di sebalik nya......mungkin aku harap ader yg hadir dlm hidup aku satu hari nnt mencintai aku sepenuh hati..aminnnn!
P/S:to hid .tak kira laa aper yg ko rs skrg...,cinta dalam hati cinta dalam jantung ker bagai ,aku harap ko sabar n jgn emo tak tentu pasal.semua aper yg terjd dlm hidup kita ,tuhan dah tentukan yg terbaik tok kita.cuma kita kenalah berusahakan dan yg penting jgn putus asa okey.
lirik cinta dalam hati by ungu
mungkin ini memang jalan takdirku mengagumi tanpa di cintai tak mengapa bagiku asal kau pun bahagia dalam hidupmu, dalam hidupmu telah lama kupendam perasaan itu menunggu hatimu menyambut diriku tak mengapa bagiku cintaimu pun adalah bahagia untukku, bahagia untukku reff: ku ingin kau tahu diriku di sini menanti dirimu meski ku tunggu hingga ujung waktuku dan berharap rasa ini kan abadi untuk selamanya dan ijinkan aku memeluk dirimu kali ini saja tuk ucapkan selamat tinggal untuk selamanya dan biarkan rasa ini bahagia untuk sekejab saja

No comments: