Saturday, May 30, 2009

kerinduan

bosan ari ni...so aku meng update bloq jerk...xder wat paper bila aku berkemas2 td tiba2 aku jumpa satu kotak besar yg mmg da lama aku x buka..emphh dlm tuh mmg byk khazanah yg paling penting seumur hidup laa org kata..aper dia..album gamba2 moment bersama kengkwn lama,bersama seseorg yg mmg aku syg laaa..nak di jdkan citer..aku mcm rindukan kenangan hangout bersama kengkwn masa p studio kat ttdi dulu.hrmmm skrg masing2 da bawak haluan sendiri....sejak bubar nya kumpalan R nih aku pon da terlost kontact ngan diarg....byk giler kenangan ngan diarg nih...a lots fun n memories yg aku x kan lupakan smpai bebila pon...n yg aku x kan lupakan relationship aku bersama seseorg yg terjalin selama 6 thn...fuhhhh...moment sgt.....but its okey semoga dia bahagia n sucsess dlm bidang yg dia ceburi...(cehhh skema kan..)so far yg aku jumpa last ader gak laaa aku jumpa kengkwn lain yg dr brunei ngan singapore....miss them so much..rindu sgt2 ikut road show diarg...huhuhu...xper laaa...ader rezeki ader jodoh mana dpt jumpa diarg lagi...n aku x sabar nak jumpa diarg besok ..xtau laa ader yg dtg ke x......hopefully dpt jumpa balik....
miss u guys..!
ruffedge feat jaclyn victor(kerinduan)
Masih terlintas di hatiku
kenangan waktu kita dahulu
sewaktu kau dan aku
‘menyamar’ menyimpan rindu
ku biarkan ‘nyabilan mu’(???)

Kini menjelma di ingatan
kita berdua bagaikan teman
namun tak ku berdaya
menjelaskan segalanya
perasaan ku menahan

tiada ku duga
ia hanya kenangan
yang hadir hanya bila ku kerinduan
kini bahagia pabila ku bersama dirimu
kasihku cinta yang pertama

ohhh…sayang…
Ohhh…kasih…
Kini menjelma di ingatan
kita berdua bagaikan teman
namun tak ku berdaya
menjelaskan segalanya
perasaan ku menahan

tiada ku duga
ia hanya kenangan
yang hadir hanya bila ku kerinduan
kini bahagia pabila ku bersama dirimu
kasihku cinta yang pertama

tiada ku duga
ia hanya kenangan
yang hadir hanya bila ku kerinduan
kini bahagia pabila ku bersama dirimu
kasihku cinta yang pertama

ohh…kerinduan
pernah kita diuji dalam perjalanan
‘menyukat’ perasaan dan kesabaran
berdoalah kitakan teruskan jua
selagi adanya kasihmu ku percaya….

(berpantun)*too fast cannot get the wordings*

tiada ku duga
ia hanya kenangan
yang hadir hanya bila ku kerinduan
kini bahagia pabila ku bersama dirimu
kasihku cinta yang pertama

tiada ku duga
ia hanya kenangan
yang hadir hanya bila ku kerinduan
kini bahagia pabila ku bersama dirimu
kasihku cinta yang pertama

No comments: