Tuesday, May 12, 2009

Q BISTRO

emmphhh..hari nih aku x busy sgt,cuma meeting jer.ari nih aku byk goyang kaki sikit..bes....
smlm aku busy skit even bos aku xder kat opis....nak on9 mmg xdpt laaa....smlm aku p laaa branch ampang ngan damansara,masa aku p tuh fendi x factor dtg opis aku masa aku xder...cehh .,kwn aku bg aku jeles dia ambik gamba ngan fendi.,takper aku daader pon pix ngan fendi...heh!!!xper2..next time.....tp next time aku may b da takder kat aliance kl lg...aku kena ikut bos kesayangan kat pj......xdpt jumpa lagi....uwarrrrr,......sob...sob....smlm aku cadang nak wat ot,tp mud aku xder....so aku lek keje p gym laaa cm biasa.....seb ari nih aku x ngadap trainer aku.........aku werkout sejam jer mandi balik umah..tgk tv ikzal kol ajk p mkn....so dia ambik mohd cece kat sendul lepak kat Q BISTRO jer...gi pon mlm tuh aku sakit gigi cm malas nak kuar,tp ikzal da kol memnadangkan da lama xlepak ngan dia....kesudian menrima tok temankan mkn tuh aku ikutkan saja.....tos aku kol matme soh menapak berjln kat Q BISTRO tuh....sambil menikmati makanan sambil cuci mata...tp malam tuh x bes langsung cuci mata tp aku d lahakan jer ngan si cece yg sgt2 laaa dinch..hehehehheheheh.xper laa aku terima jer kutukan kengkwn yg sebegini.....(ayat pasrah)hihihi.. p/s:hishh..sume da p mkn kat WILLIAM...aku pon nak gak p...ikzal i tggu u bwk i p sana yer..janji di kota..kena cari hari yang aku xkan diet....hehehehe

cantonese mee triple large yg ikzal mkn...teringat aku
order mee large kat hartamas..hihi..
matme yg feeling usha mamat mana laa konon..
duta nasi lemak ayam
ni laa dia org x diet...jgn mare.
gedik..cece jer yer...lalalaalal



2 comments:

said...

rindu nyer kat yana.....

iN said...

tu ari i mkn dgn mat me n e..
dat kantonis bihun ok..
coz mat me kata sedap katanya..
tpi bile dia dtg atas meja i punya ler terkejut besar ok!
ngengenge..
yg penting temanye tetap xdpt abiskan ok?