Saturday, October 25, 2008

jimba....




akhirnya aku ke LQ gak smlm......setelah sekian lama aku tak mencebur bidang berdansa nih....akhirnya sampai jugak...hehehhe.gi pon dyg da ajk sbb diakan nak berhijrah ke penang..so..luangkan laa bersama2 si tanjung tuh kejap....semalam after work aku ot smpai kol 830mlm.....aku tos p rumah hid n siap2 kat sana....yg sebenar nya aku x berapa sihat ngan selsema yg terok..n leher aku yg sakit sbb salah tdo.....da mcm robot da...hid lak leh wat lawak b tau ''nnt aku ajar ko kakak step menari cm robot...',siut jer ko kan....hehe.tp da janji kan nak wat cmner aku gigih gak lah bersiap smpai kan aku tya hid byk kali..''aku ok tak..aku ok tak..''.huhuh.rsnya semua cm x selesa jerk....pas tuh ngah siap2 fared msg aku btau soh ambik dia...iskkk...time nih laa nak soh aku txt balik...aku da xder cdit.....mana gi sara...ptg tuh beriya nak p....aku tos txt sara jerk....rupanya pompan tuh baru bgn tdo da feelingg2 xnak p..tos kol fared...emphh nak d jd kan citer aku soh gak sara p n ambik fared..so...smlm aku tos ambik itik kat ampang park n tos p sana..ramai gak lah yg p.....diva2 yg da lama tak turun padang pon ader..antaranya...cece,ptam,.heehehe.....
nak kata kan ramai gak laa yang turun...aku smpai jerk wan,apek,dyg ngan maksu da aderkat situmaksu biasa la ngah terkinja2 walaupon tak ramai lagi yang ader kat situ asalkan lagu bes kan maksu.......aku hid ngan itik releks2 jab...warm up la katakan..tp masok2 jerk dr awal smpai laa akhir ttp ngan lagu2 yg bes2 seterusnya ptam dtg ngan ngan aizul ck n fared ngan sara..baru laa cece dtg ngan apau..shaft,achu,tah saper lagi aku tak tau nama..aku all out smlm..n aku enjoy sgt..smpai berpeluh mcm mandi...lg2 ptam..nasib dia tak wat menari giler dia smlm..gi pon dia behave smlm..takper...



so...aku rs tak yah aku update byk sgt...aku rasa mesti wan ngan hid akan update lebih lagi pasal jimba kat lq smlm....so...aper yg aku nak ckp aku enjoy smlm..so..bole laa berjimba lagi nnt next week okey....


chow.....

2 comments:

P3tani is my nama said...

weh ada blog senyap jer yer...

linkkan ngan aku nyer cepat2!!!

Mr Romeo said...

helooo aku mmg behave skang yer..wah wah wah..bitch sgt