Tuesday, October 28, 2008

seharian di hari deepavali.....





akhirnya plan nak p karaoke berjalan ngan lancar smlm...aku book kat tpt biasa laa mana lg red box sogo...situ laa selalu tpt kitarg berenam nak p melepaskan tension or sebagainya......plan asal nya dr mggu lepas lagi...tp memandang kan ader kesilapan teknikal dan ader mslh yg tak dpt di elakkan..so ...aku ckp kat diarg terpaksa di tangguhkan....tp kali nih kami bukan berenam...tp ber tujuh..tol ker ayat aku...hehehhe...si azuan yg beriya nak ikut kitarg sbb da lama x jumpa kan...so kami rindu kat dia..dia pon join sekali.....dayang kol aku masa aku otw p ke sogo....nak ajk p karok gak....tp aku da janji ngan bebudak nih aku ajk diarg sekali..tp wan ,dyg ngan feena p karaok kat imbi kot...wan bg ayat sentap ngan aku sbb p karok tak ajk...aduhh sory che wan...bukan tak ajk..ajk kan....tp korg kata xnak p kat red box...so..kitarg da p sana pon.....sory guyss..ok back to the basic....smlm mas ambik aku ngan matme dlm kol 2 so smpai kat red box dlm kol 245.....seb tak jem sgt...aku ikut jln parlimen..cepat skit...park kat maju juction..murah pon murah...s,pai jerk red box p kat counter tos ambik num bilik...aiyoo mmg full house...deepavali kan...so...ramai org yg book...smpai minah kat counter tuh ckp at first nama aku xder.....aku da mcm naik singa kat situ...seb ader...cari ngan kepala lutut kot....emphhh.....cm biasa laa..smpai kat bilik mesti ader problem..mic rosak laa..bilik kecik laaa....tp kali mic rosak....bilik da besss.....so...kitarg melalak laa dulu sementara menunggu reha,e,ben ngan azuan smpai......menu ptg tuh biasa jerk hi tea...makanan ringan2 jerk......dlm 5 minit cm tuh azuan pon smpai di ikuti e ngan ben yg da ala2 cm artis kwn aku duarg nih berspek mata dlm karok....pas tuh baru laaa reha smpai.......bila semuanya ader...kami melalak smpai lebam tp tak lebam mcm mana kitarg karok masa merdeka ari tuh 7 jam.....tuh da smpai tak der suara..smpaikan matme da tak tau nak nyanyi lagu aper kan matme..balik 2 di ulang lagu tuh jugak,haha,, matmemasz,&azuan..


lepas tiga jam dok dlm karok tuh ,masing2 penat&lapar..biasa la menu ari tuh tak kenyang pon just lite2 jerk....lepas tuh aku cadang cm nak sambung 1 jam lagi tp memandangkan fullhouse..xdpt teruskan lagi melalak walaupon lagu berderet menunggukan....tak per..ader ezeki lagi kita p yer....lpeas abis melalak..destinasi kitarg aper lagi pelita laa..soru dulu.....tak laa ramai kat pelita biasa laa agaknya semua org dok rumah berehat kan...sambil mkn kitarg ader jerk gosip2 liar...di selang seli kan lawak azuan ngan matme.......terlintas lak aku nak tgk wyg memndang kan hari masih muda....deside p tgk wyg....deside2 diarg nak p tgk HIGHschool musical3


aku ok jerk sbb korg nak zac efron nya pasal kan....so..aku follow laaa....kitarg deside p kat phavillion jerk..murah pon murah parkingnya..konsepnya kitarg ari tuh berparking kan murah JERK...hehehehe.....aku e ngan ben satu kete sbb e masa tuh ngah sakit perot..jadi aku kena lagi bwk kete dia...tak per laa...biasa punya keje....hhheeheheh.smpai phavi kitarg beli ticket movie 910mlm.....sementara menunggu kitarg p jln2 cuci mata tu kebiasaan kitarg,n paling penting,mana 2 p jerk..ambik gamba......tuh penting...


habis jerk tgk movie hid kol aku soh p old town yup kwan seng..sebab dai ngan dyg ader kat situ...


kitarg pon p sana minum2,lepak2....fuhh mmg penat giler laa ari tuh...berjalan mmg tak ingat dunia..program lepas ni p mana...tungguuuuu...


3 comments:

wan khairy said...

tahniahhhhhhhhh dah ada blog...
bagus...
hahahahahah....
aku merajuk2 manja jer...
kahkahkahkah.....

Firdaus Fazlie said...

manjalah sgt
takder maknayer

MaszLoveyDovey said...

hahaha...dah buat blog skrg... welkam to da club k!!