Friday, October 31, 2008

MISS HIM ALOT...!!!

tetiba aku mcm teringat sesorg yg tak patot aku ingat pon...kenapa...?sbb aku tgk satu iklan nih kat kat satu forum...gossshhhhhh.....tetiba aku miss him a lot...yer laaa ini laaa lelaki yg satu2 nya rancang bertunang ngan aku tp tak jd......nak wat cmner tak der jodoh........tp kan....kalau jodoh aku gak ngan dia....y not...korg rs kalau ex korg nak balik ngan korg ..korg nak tak.....?tp aku pon kena pikir twice...sbb zaman skrg ssh nak cari lelaki yg betol2 lelaki.....omg.....salah ckp ker aku.....tp kengkwn aku kat luar tuh..sory to say....tp betol kan......kekdg kita manusia nih pon tak lari ngan melakukan kesilapan betol tak....so.....aku nih bukan laaa seorg yg terlalu terdesak pasal lelaki...tp kekdg satu perasaan bole mengeliru kan kita......tu sbb nya da point aku post bloq mcm persahabatan ngan cinta...aku nak tau pendpt korg...
fuuuu........pengalaman mengajar aku semuanya...pd aku....persahabatan tuh penting dr segalanya2..krn tak der persahabatan tuh..mampu kah kita berseorangan ......di sbb itu aku sgt berhati....terutama bila kita mula rapat dgn seseorg.......balik pada cite td...kekdg aku miss him a lot....sbb dia byk mengajar aku menilai hati budi seseorg......tp bila nak di ungkit kisah silam...emphhhh...syahdunya.....cinta terhalang kata org...xper xder jodoh kot.......let by gone be by gone YANA!!DAMN IT....HATI NIH MERONTA KESORANGAN...kekdg aku tgk kengkwn yg da kawin...emphh..bila laaaa aku cm diarg...tak per sabar..berdoa byk2......
harap di temukan jugak laaa siapa yg bertahta dia hati nnt....amin......hope aper sajke yg berlaku.....anggap lah tu cubaan dr nya yg maha esa.....AMIN....

1 comment:

Mohamad Azuan Bin Mohamad Arifin@ Patrick A. Ham said...

love is a funny thing miss yana. It comes when we dont ask for it. it will get us when we dont realize it. evryone has someone destine. patient. but, we can always go to straight club and go flirt flirt... hehehehe...

friends mmg penting. like u n me, but love make it more sweeter.