Saturday, October 25, 2008

my first time...


lalalallalalalaa......sejujurnya aku tgk kengkwn semua buat bloq so aku pon terasa aku nak ader bloq sendiri......td aku sms hid soh sign up tok aku...koz bila aku sign up selalu error connection laa......agaknya kena samak dulu baru aku leh masok..maklum laa non halal kan...hahahaha.now kiranya aku da halal..wakakaka..kiding.....ok jd aper2 even kengkwn aku pon nak update gak laa kat sini......hehheejd korg bila aku da buat bloq nih rajin2 laa korg singgah kat bloq aku....jgn tya...''yana bila nak ader bloq sendiri.......bila gamba aku xder dlm bloq diarg aku tak puas hati..mesti ader jerk yg diarg nak kena kan aku...so....lebih puas hati aku da ader bloq sendiri..ok laaa....ader ceritaa....emphhh...ader...jab gi aku update...tungguuuuuuuuuu....

No comments: