Monday, February 9, 2009

3 hari bercuti

cuti tiga ari mcm2 cite yg bole di dgr..tp aku okey jerk.....heeeee...


sabtu:patot nya ada keje yg nak di siap kan...di sbbkan aku tak bpr sihat pg tuh...aku ambik keputusan tak p keje n tos p klinik...huhuhu..mslh sakit pinggang...muda2 lagi da sakit pinggang..nasib..satu hari tuh aku tdo jerk smpaikan org kol byk kali mmg aku x dgr.....mlm tuh rsnya aku da okey bole lak berjln...sbb lapa...aku ambik hid mkn kat kg baru n kemudian cece,baron ngan suzie pon smpai.....lepas lepak kat kg baru baron nak lepak tpt lain..tpt len tuh biasa laa mana lagi kalau tak old town yap kwan seng...tp masa tuh cece xder.sudah balik sendul.....hehehee..masa lepak2 tuh fared dtg bersama awek tercinta(katanya bukan)tak tau laa kan..haahhaha...kemudian fifi a.k.a aidy pon dtg ngan muka letih yg amat...lepak2 kat situ untill 1sumting kot...mulanya aku ajk fifi p danau kota..pas tuh dia lak malas,akhirnya p laaa ngan hid..bershoping laa kami di sana...heeee


ahad:dok umah jerk jd suri rumah sepenuh masa...lalallala


isnin:.satu hari aku lepak ngan cece..ambik dia kat sentul......p mkn kat pizza hut ampang park...ngah bersembang2 sekali ader laa adegan yg sgt2 melucukan..biar laa aku ngan cece jerk tau....hahahha...tak baik ce ko gelak kan org tuh...smpai berair mata dia...cece kalau gelakkan org mmg num 1..after mkn kitarg feeling nak karok kt ktv ampang..dgn harapan kitarg be doa harap2 waiting list tak ramai...bukak pintu lift tak der org langsung...aku ngan cece heppy giler.cm tak pernah masuk karaoke time tuh...dpt number bilik terus masuk melompat menjerit kiatrg berdua kat dlm bilik tuh hahahaha..3 jam kitarg karok berdua jerk..mcm2 lagu kami nyanyi......yg pasti puas..dyg kol nak jumpa lepak kat pelita jumpa reha ngan mas.sorg tak der hari tuh matme a.k.a DAFI,dia p ukm melaksanakan tugas yg sepatotnya..after lepak kat pelita lepak mali lak...aiyooo..byk tol kedai mkn yg aku ngan cece p ari tuh...pas nih kitarg nak lepak tpt yg tak berkonsep kan makanan..bole ker....?heeee..balik penat..ader mahluk allah ni memberitahu berbagai2 cite dan rupa....tp aku tak heran pon....yg penting aku enjoyyy!lantak p laaa aper nak jadi.heee .i dun care wat other ppl thing about me,janji aku bukan mcm tuh,n cukup laa org tertentu tau hal sbenar..hee.

P/S:to all my frend yg sambut besday bulan nih..heppy besday okey....

chowwwwwwwwwwwwwww!

1 comment:

P3tani is my nama said...

harus ker letak nama dafi?