Sunday, February 15, 2009

sehangat api

kenangan bersama fendi di zeta bar..hehehee..


z yg pakai sweater merah..erghhh..




td aku p meeting ngan agm aku kat hsbc cyber,aku terserempak ngan FENDI X-FACTOR. tuh jer.heheeeee..da bpr kali gak..hanya mampu mengukir senyuman,sbb keramahan dia sbg pekeje kt sanakan.hehehe..cm nih tukar kt cyber je la..bole ker...lalalala nih saje aku upload video x factor, TERINGT zaman kegemilangan diarg dulu..aku minat giler ngan Z AND FENDI MASA tuh.hee,len kali jumpa fendi atau z ambik pix byk2.nih membuat selalu aku nak p hsbc cyber je kan....hohoho...



4 comments:

LittleHid said...

motif ko nk pindah cyber kerana dia? hahahahahha...

sehangat api sgt ko dibakar2 kan?
daging salai.

hahahaha!

wan khairy said...

sehangat api???
tp aku tengok ko basahhhh jer...
pic kat zeta bar tue sgt lencun yer..
korang mandi peluh erk?

hahahah..

yanasuriana said...

sehangat api tuh fendi ngan Z che wan....aku mmg da basah lenjun time tuh..huahuahauahua..

kakak...tu laaa pindah hsbc semata2 je krn dia kan.....pg2 aku kena kuar rumah p keje cyber....hahahaha

P3tani is my nama said...

sehangat api neraka kah?