Tuesday, February 10, 2009

dedikasi tok kengkwn!!

xder keje aku nak wat...just want to wish kpd kengkwn jerk....wish aper...saje aku nak wat satu dedikasi tok kengkwn terapat aku....kiranya wish tq laaa...okey aku nak mulakan dgn:

syaril amri..org panggil cece..aku kenal dia nih melalui
myspace...rsnya aku da 3 thn kenal dia...kitarg mmg tak der rahsia laa
tak kira peribadi,mslh ekonomi,smpai mslh rumah tangga pon kami share
bersama....aku syg dia nih hopefully persahabatan kami tak terputus..hasutla mcm
pon kami ttp pertahankan persahabatan kami.
kiranya kwn lelaki yg paling aku syg sekali...

motif?
hidayah org panggil hid atau ayu..oppss
aku kenal dia melalui dyg..rsnya persahabatan kami nak dekat dua thn kot..
tp yg pasti byk pahit manis ssh yg kitarg lalui..aper
yg aku nak kata dia kwn yg bes.kakak aku nak ckp even aper pon jd.
ko kwn aku dunia dan akhirat..syg ko.

firwahdy filani a.k.a fifi a.k.a aidy a.k.a p******hahahha

dia nih aku kenal melalui kengkwn jugak..tp yg mana da tau aper sudah jd aku ngan dia

b4 tuh tak yah aku update.kami da berkwn nak dekat 3 thn la.hmm aper aku nak kitarg da lalui

mcm2 ssh senang,menangis ketawa..secara keseluruhannyakami pernah berkongsi segalanya.even kami jarang jumpa skrg..dia ttp kwn aku selamanya walauaper pon mslh yg kitarg hadapi sebelumnya,dy sory tau aper yg terjd antara kita sebelom nih..hee..syg ko.



hafis biasanya org panggil matme tp feeling ngan nama agus daniel john..aku terimakengkwn seadanya..hahha.aku kenal dia baru jerk dr kengkwn jugak..kenal kat clubing.aper aku nak cite..aku respec dia nih sbb dia natural kwn ngan sesaper jerk..kiranya tak pilih bulu...dats y aku senang ngan dia nih.dia nih dok sebelah rumah aku jerk..jiran tetangga..jd ape mslh aku bosan ke per..dia laa yg teman aku..hehhetime kasih laa sbb still jd kwn aku..aku sgt hargainya..moga kekal laa persahabtan kita yer...
hapening

haaa..pix2 yg di ats..mereka2 sume kwn2 aku jugak...penat dowh kalau aku nak senaraikan yg mana selalu bersama ngan aku kan...aper yg aku tahu diarg nih the bes....i love u guys..



supper kat kadir

kak aida ngan z bkn nama sebenar.heeee.tuh jer leh aku ckp..kak aida aku kenal dr hid..kira baru gak aa aku kenal thn lepas rsnya,merupakan kakak yg paling ramah.dah berumah tangga..heee..tak tau nak komen aper pasal kak aida..tp yg pasti kak aida the bes,z nih aper aku leh ckp aku baru je kenal dia melalui kwn jugak.sape yg da kenal dia nih tau laa sape dia okey.tak yah laa aku cite panjang2.just bole ckp dia byk gak tolong aku dlm bermcm2 hal.hal aper..hal2 rumah tangga,tak yah la aku citer.tp aku respec dia jenis cool bila org dok ckp pasal kami,aku peduli aper org nak ckp aper pasal hubungan kami,yg pasti...biarlaa org tertentu jer tahu aper hal sebenar okey.
pose mjlh hai....larikkkk

nih mas ngan reha..mas aku da kenal lama nak dekat 6 thn kitarg kenal..kenal melalui show2 ruffedge...reha lak aku kenal dr matme masa karaoke th lepas..sekarg da jd tunangan org pon....hopefully korg jd kwn aku selamanya....

memori di hari raya

kami yg riang.....hehehe

ini pon mereka yg hepy dan ader yg tumbang time nih bukan masok kandang yer...sape...?yg pasti bukan aku.....godders part1...2 weeks ago.

rakan berjimba..heee
pengunjung old town...lalalallla

reunion..
selepas

sape2 yg aku terlupa upload tuh..korg pon ttp da bes..yg mana rasa aku kurg baik pada yg aku rs mmg tak baik ngan aku tuh..terpulang pd korg menilai aku.sbg manusia kita tak pernah lari dr kesilapanaku bukan kata aku bagus atau perfect just kita usaha aper yg kita nak.dan aku pon tak pernah nak hukum org..sape aku tok hukum org atau mengata org yg tak akan buat salahngan aku..tp kena ingat jgn menghukum org tanpa usul periksa.aperpon salah faham ttp bole di selesaikan kalau pon kita pernah bergado.the importent is korg ttp kwn aku jugak...tak baik berdendam ngan org lelama....heeeee,aper pon korg mmg kwn the bes...n world.!!

4 comments:

Mr Elmo said...

dedikasi laaa.
sudaa ko pompuan layut...
pic aku manew?
yg vouge..
owh...ko dah lupew aku kan..
heee..
x pew..x perlu pown sbb takut nanti owg x nmpk mukew ko..nmpk mukew aku jew yg cumel ni..
hehehe ;pp

miss u yana pokis hausss!! ;pp

LittleHid said...

terima kasih.

MaszLoveyDovey said...

thank u so much...

wan khairy said...

wlpun dedikasi utk aku dlm bentuk yg ramai2.... tp tetap terima.
hahahahahha.. makasih.
syg ko jugak.