Tuesday, December 9, 2008

aktiviti2 4 hari cuti..

hey ya heyya hey ya!!miss my bloq...4 hari aku x bukak tenet...biasa laa cuti 4 hari termasuk smlm aku mc kan...byk agenda bersama2 kengkwn stat dr jumaat......

jumaat mlm aidy txt aku ajk p lq....tp fared ckp nak p poppy last2 deside p poppy jugak..sume berkumpul kat celcom...so..aku p ngan ptam,sara,fared aizul ngan maksu p ngan aidy....smpai sana aku layan rnb jerk bes giler sume lagu2 dia...sara sorg jerk layan house kat tingkat atas.....balik cm biasa laaa pelita laa mana lg....aku balik ngan ptam....aku x tau yg ptam xder lesen..,lesen hilang p ganti balik bole.....iskkk.......aku lak lesen p tggl dlm kete aku...bwk ic nggn duit jerk nak d jdkan citer.....ptam berenti tepi jln depan convension centre koz depan tuh ader roadblok..ptam benti situ soh aku...'aku tya ptam?ko benti asal,?ko minum byk ker td?ptam:ko drive mak munah aku xder lesen...,terkezut jab..awal tak nak b tau soh aku bwk lesen kan.......tos aku kol sara soh dtg ambik kitarg,i mean soh fared ker atau aidy bwk kete.diarg lak stuck kat depan aloha bapak lama..jem nya pasal.....sementara menunggu diarg pta da dok belakang,tiba2 pakcik polis tuh dtg naik motor trafick bukak pintu kitarg,pakcik traffict:nih ape hal dok kat sini kamu lari dari roadblok yer.....aku:ehh tak laa pakcik ,saya tggu kwn dtg sini....pakcik:pemandu mana?takkan kete nih jln sendiri....aku da tak tau nak ckp aper...aku ckp kwn saya p ambik kwn....pakcik:takkan dia leh jln p sana jln kaki nmpak sgt kamu tipu nak lari dr kesalahan...kamu mabuk yer...?aku:pakcik saya x mabuk ,sumpah ....saya mintak maaf pakcik mmg saya tggu kwn saya...aiyoooo timew tuh ngan ptam da cuak giler sbb dia bg tempoh 5 minit jer dok kat situ kalau tak kete tuh diarg nak tarik...moral off the story....mr aiman yg gedik p buat ko nya lesen cepat bole!aiyooo aku x nak kena tahan lesen tak der nok.............walaupon enjoy mlm tuh ttp kena tahan ngan pakcik traffick kan...

sabtu:kol 10.30 aku da bgn..nak p klang cadang nya...tp matme kol ajk p phavilion ngan reha lepak2...reha lak nak beli contactlense..merata2 cari akhirnya cari kat kat area umah aku jerk.....p mkn ngan matme ngan reha then kitarg beli jco...matme pon da terpengaruh beli laa jugak tok diri sendiri kan......pas lepak ngan diarg aku tos p klang...koz famili aku sume da ader kat sana..........

ahad:aku bgn agak lmbt..tuh pon hid kol aku byk kali...tp aku ttp xdpt angkat bcz tak larat nak bukak mata.....kol 1.45 gak laa aku bgn .,heeeeee,kemas bilik aku jab,tos mandi bersiap bcz aku da berjanji ngan cece ngan hid nak p tgk citer BOLT,destinasi nya phavilion....phavilion lagi,cece ambik aku kat rumah kol 3 lebih....n berteman seseorg bernama Z bukan nama sebenar..sbb identiti takkan di beritahu...hehhehee,pecah lobang nnt kan cece kan...hahahhahaha,pas tuh aku antar cece ngan z dulu p phavi bcz cece nak ambik ticket then tos aku p ambik hid kat umah......show movie kitarg kol 510....emphhh..bes citer tuh....tp pas tuh aku pening...bcz pakai spek 3D wat aku pening pale.....pas tuh tgk movie kitarg p piramid mkn...mulanya nak p asia cafe,memandang kan cuaca tdk mengizinkan kitarg p piramid jerk mkn kenny rogers..plan asalnya.nak mkn wendys laa carls jr laa akhirnya mkn kt tpt lain..otw balik baron kol hid ajk lepak kat rasa syg.....time tuh aku da mcm mabuk skit..pening cm nak muntah balik tos tdo...

isnin:pagi2 lagi aku da bgn tolong mak aku hidang mkn n buat aper2 yg patot.hari tuh aku rajin sgt buat kek..pg2 lagi aku da bgn.gipon bf adik aku famili dia nak dtg merisik pas zohor kang...pas org sembahyang raya biasa laa aku dpt msg kengkwn wish raya cm raya aidilfitri lak.....meriah...sembg2 ngan mak aku ,ayah aku p tolong org sembelih lembu...pas daging nya aku masak sup ngan wat rendang...dpt laa dua famili hari tuh ngans sedara2 mkn.mlm tuh aku xwat aper...cuma penat mengataso segala mas kol nak dtg lepak cheras nak bg barang ktnya...so aku ngan matme lepak kt biasa laa...mana lagi mamak hajris...heeeee.


selasa:hari nih aku mc..bgn pagi jerk aku kol opis ckp aku mc..heee...jgn contohi aku yer.......laalalallalala...malas nak p keje...gi pon pale aku pening cm nak muntah......pas mandi..aku bekpes tdo lek.....tghari baru bgn..hahahhaa,then aku teringin nak mkn macd...kol laa mas ngan matme ajk diarg p sana....pas mas abis keje dia dtg even penat..ajk matme sekali .ujan lebat giler..tp gigih gak p sana,.b4 tuh matme txt aku:jd ke kuar mkn nih?aku:jd mas kuar rumah 3.30 kang..matme:tak la maksud aku kot2 ko nak p tpt len ker..p macd jer kan..,aku pakai selipar jerk,tak yah over2 bersiap kalau p macd jerk..aku:ye laa aku pon pakai selipar jerk..wat per nak over2...last2 otw nak p macd tiba2 mas kata bila lagi nak p karok cm dulu..matme ckp ok jerk..skrg pon bole..aiyooo masa tuh tos kol reha tanpa berpikir p tos kitarg p ktv imbi melalak 2 jam...balik tuh mkn kat mamak...tak merancang pon.....sory e ngan ben bukan tak nk ajk korg...gi pon korg bzz ngan asimenkan..gi pon time tuh koarg der klas kan....jd kitarg p tos..xper plan karok seterusnya mayb krismas day or thn baru okey..kita melalak cm dulu okey....tgguuuuuuuuuuuu

No comments: