Wednesday, December 31, 2008

happy new year...

fuhh lama daaa aku tak jenguk aku nya bloq..bersawang..biasa laaa cuti lama....heheheh....next week aku p singapore...yahuuuuuuuu......any way just one to say happy new year to every body n semua kengkwn aku....azam aku thn nih aper dia..?haaa..rahsia lol.....tak le b tau.....maklum laa ngah berbahagia sekarg kan...ngan saper?..haaa..nnt aku b tau saper dia....hehehehe.yg mana da tau..,sshhh..zip mulut korg....bak kata hid madu ku madu mu jua..tol tak hid..hauhauahaua.....and nak lupakan aper saje pahit yg berlaku dlm hidup aku sepanjang thn 2008..so...2009...coming..aku menghargai aper sahaja yg ader di depan mata aku skrg..and lupakan benda yg tak menghargai kita tak kira mcm mana bentuk sekali pon....ok laaa aku tak le lama nak on9...coz ader keje yg harus di bereskan.....c yaa!!..daaaaa....

No comments: