Thursday, December 4, 2008

merisik??

after meeting td i hav my lunch wit nadia and hana,,,then bersembg pasal trip next month.....ke mana tunggguuuuuuuu....aku sgt2 laa mengantok ptg nih..hujan lebat mmg sedap kalau dpt tdo kan.yg membuat aku mengantok sbb aku dpt tdo 4jam smlm...tak bole tdo punya pasal kan so aku balik as usual lor today bcz nak bayar balik tdo aku yg x ckup......tomorow is fabuolas friday ..yeayy!!stat cuti smpai isnin..kan raya haji isnin tu....lom ader plan lg.all my frend out there wait for me huh..miss already all my frend....nnt aku update bloq balik yer aktiviti 3 hari tuh.aper yg aku tau isnin tu belah lelaki bf my sister dtg merisik..alhamdulillah...jawapnya langkah bendul..tuh agaknya aku terjaga dr tdo kot mlm td...maklum laa tak lama lg antara my sibling ader yg da berumah tangga..teringat aku zaman bercinta nak bertunang bagai tp tak jd....its okey jodoh pertemuan di tangan tuhankan.moga laa aku bertemu jodoh hendaknya..mana tak nya semua kengkwn aku yg da kawin tanya bila lagi..hrmmm...no comment..makin hari makin tua jer rasanya even nak masok 2 bulan lg my befday.26 thn daa...isshh...new year around the corner...azam korg aper...?aku punya azam dr thn nih nak bwk ke thn depan aper dia...rahsia..hahahahah...ok laaaa nih jerk aku mampu nak taip...im so tired n so sleepy rite now........

daaaaaaaa..
chowwww

No comments: