Wednesday, December 10, 2008

kawan tikam kawan.....?

huh...today a bit busy....terkejar sana sini...byk tui keje kena aku settel kan nih....nih baru laaa reda aku leh ngadap tenet jab....tp kejap jer laa..huhuhu.....baru jer on9...aku terbaca laaa sorg nih kwn aku nya...tp aku xnak ckp laa per dia....but aku tak tau laa pd sape dia tuju....secara kesimpulannya pada pendpt aku laaaa...peribahasa pernah mengatakan sarang tebuan jgn di jolok...maka bila di jolok jdnya lain......tak kasar kan bahasa aku....cuma aku memberitahu melalui peribahasa jerk...bukan tok sesaper tp kita perlu laa paham dan beringat ngan peribahasa tuh...kalau tak paham ngan peribahasa tuh nnt aku beli kan kamus peribahasa okey x?berbalik pd citer td.,ape pendpt korg kwn tikam dr belakang..korg tau ker peribahasa nih...kalau tau bagus la,,,,kalau x tau meh aku bg tahu...alaaa...kwn yg suka mengata belakang,depan baik belakang tikam ko...huh nih pendpt aku laaa,aku pernah gak mcm nih...tp benda tuh da lepas pon.pd aku kita terima jerk per yg berlaku,n maaf kan,janji takkan berlaku lagi,.tp kes yg tikam tp xnak masok jail tuh cmner?maksud aku ckp jer tp x berani nak bersemuka...tuh lagi parah.......pendpt aku laa,kalau x puas hati baik ckp terang2 kan.i mean ckp face to face to aper ko x puas hati.......tak payah ko p smpai kan kat org sana sini..tol tak...?nnt jd kes lain org smpai citer cm nih da bertukar2 citer...kalau dia nak berterusan mengata belakang2SUKA ATI LU LAA NAK WAT CMNER PON ,KALAU TUH LU PUAS HATI,gi pon aku bukan laaa manusia yg PERFECT...aku pon manusia yg tak lari dari kesalahan,x gitu.dan satulagi peribahasa dah ludah jilat balik..korg tau ker aper maksudnya...okey kalau tau gak bagus tak yah aku citer panjang lebar,pendpt aku laa,kalau kita pernah krisis ngan org tuh sakit hati cmner pon ,satu hari kita ttp kena maaf kan dia jugakkan,takler sepanjang masa kita nak bergado masam muka tol tak....buang yg keruh ambik yg jernih?tp kalau dia taknak menjernih kan keadaan tak mengapalah cuma aku leh pesan semoga dia bahgia aper yg dia wat..tuh jerk..aku percaya pada karma..believe it.. sbb gi pon aku nih jenis yg pemarah jugak,tp bila lama2 tuh aku nih jenis cpt cooldown n cepat jd pemaaf..so....aper kata kita bermaafan jer..tol tak?
.itu aku kata pendpt aku laaa....pendpt korg mcm mana lak?ok laaa....aku der keje nih......tuh jer nak aku taip tok ari nih..


daaaaaaa....

ps:pendpt di atas tiada kena mengena ngan hidup atau da meniggal dunia..tu cuna pendpt..saper terasa tuh gua mintak maaf laaa..

No comments: