Wednesday, December 3, 2008

tanpa dan harapan

Resah yang kuUbah dalam kata Melukiskan kesunyian Tanpa engkau aku tak mengerti
Meski Pagi itu menatapiAkan sunyi tanpamuMenemani aku sepi

Tanpa..Cintamu aku resahTanpa..Kasihmu aku hampaTanpa..Dirimu aku matihohoo…

Kini benar-benarku rasakan Dalam benuk hatiku tanpamuKu tak mengerti Takut Takut jauh dari dirimuKan kau tinggalkan aku sendiri Tanpamu ku mati Hohoo…
Resah yang kuUbah dalam kata Melukiskan kesunyian Tanpa engkau aku tak mengerti



today not so busy....yg membuat aku bzz pg ngan td jerk...so...stat from tomorow my bos not around,holiday for one week..yeyay!!so i just wanna spend my time to dis bloq...miss it bcz off my work yg sgt byk....td aku just dgr lagu2 yg upload n aku nak burn dlm cd..then aku dgr lg nih dr kumpulan 6th sence ngan fazli zainal +harapan..aku teringat si mas suka kan lagu tanpa nih..bila dgr2 aku pon jd suka lagu nih.and lagu fazli zainal nih aku dgr kat hot fm td...sebenarnya i miss sumone but dunno how to say...he is my frend n long time i never meet him..hope he ok may god bless him.aku rindu giler ngan dia smpai aku mimpi dia lak mlm td hahahha..xpenah2 pon nak mimpi dia,aku mimpi yg dia sakit.hopefully dia sihat walafiat.kol??bkn aku xnak kol ,dia bzz ngan keje2 dia n mayb he need a time so..aku xmo kacau dia.rindu aku tak payah ckp laa.rindu sorg kwn kpd kwn baik jer yer...aper yg korg pikir.sbb may b mlm td aku teringat yg aku byk spend time ngan dia.ssh senang..emphh..but its okey aku paham situasi skrg..aper yg aku rs skrg bukan krn perasaan aku ader feeling2 JATUH CINTA ker..bukan yer..nan ado..tp feeling2 sbb aku syg dia n semua kengkwn aku.sbbnya aku da penat nak bergadoh daaa.hope pas nih semuanya berjln ngan okey.aku cuma mendoakan kebahagiaan dan kesejahteraan dia dr jauh jerk..tu jerk aku mampu.niat aku satu jer ,aku x nak bermusuh ngan sesaper pon n tak terlintas dia hati tok aku buang kwn spt dia.mungkin sbb kebusyan aku membuat aku lupa semuanya and aku xpikir pon pasal dia,sama mcm aku dpt jumpa ngan siA.,lepas rindu...sejak kitarg break off,mana penah jumpa,tp kitarg still jd kwn gak even kitarg da xder paper..cinta sejati uollsss hee.sedih lak bloq aku hari nih...tp tu jer laa dpt aku luah kan dlm bloq nih.....daaaa

No comments: