Friday, November 28, 2008

aku tak peduli yg penting aku hepy...

hari nih aku p opis jab...bukan ader keje pon tp aku kena kumpul semua fail n dokumen aku jerk,sepatutnya aku p ikut matme ngan reha p phavilion....n soh pon diarg ambik aku kt opis,last minit aku kena ikut mak aku p kajang n pas tuh mak aku kena wat kimoteraphy,.emphh takper laa kena laa aku cancel join ngan diarg,tak tau laa mlm kang diarg nak lepak kan.smlm aku habis keje aku balik rumah jab...aiyoo hujan lebat giler...balik aku releks sbb xsabar menanti kan jam 8mlm.sbb aku da berjanji ngan seseorg yg super duper lama aku x jumpa,yg aku rindu tak usah nak ckp laaa,hee.aku hanya bole nama A jerk,hee.jam 8 A dtg ambik aku kt rumah n aku terkejut ingat dia sorg,rupanya ader dua org.noh pon mcm biskut kejap ader kejap xder...n aku tgk dia skrg cm kurus skit...alasan nya dr dulu busy ngan keje,biasalaa..haha,xder yg berubah la.tok memakbul kan teringin A nih tok mkn nasi lemak,biasa laa tpt yg paling sedap MALI.kami smpai sana nak dekat 40minit yer..ngan jem nyasempat laa mcm2 yg kitarg sembgkan..smpai sana tak der tpt,n sgt ler ramai.nak tak nak seb lucky ader org bla but tpt tuh sgt2 laa dekat ngan kaunter nasi lemak,kami smpai jerk aku rs aku da mcm artis,tetiba ader group 4 org anak dara nih dtg dok sebelah tegur noh ngan A nih ,rupanya depa mai dr spore.yg mmg da lama giler teringin nak jumpa A nih.maklum laa da tak berkecimpung dunia seni lagi,jaga kambing kan...huahauahauha.aper lg aku ngan noh jer laa p beli mkn tok A nih sekali.yg noh sebok ngan camera recorder nya,di ambik video merata tpt,tok kenangan ktnya.hahhahha.aku rs tah berapa lama aku tak jumpa A nih lepak sama semenjak hubungan putus di tgh jln ngan pengeluaran dia dr group.dia tos fokus ngan bisness jerk.mcm mana kitarg leh berjumpa balik sbb aku btau A yg aku akan ke spore.dia terkejut sbb aku nak berhijrah kat sana.so..dah dok semeja,face to face..dia buka mukadimah ngan kitab ceramah dia...mmg tak berubah laa dia tuh..ttp ngan ade3r nasihat dia..hopefully semuanya berjln ngan lancar.sbb aku teringat satu ayat dia bg...BERANI MENGHADAPI KENYATAAN,N JGN LARI DR MASALAH SBB TAK DER MSLH DI DUNIA TAK BOLE D SELESAIKAN..emphh..aku paham laa kat situ.dan mungkin aku da sedar betapa besarnya nilai masa yg perlu aku lakukan kat sini...semuanya bergantung pd takdir.aku da lakukan yg terbaik n aku da lakukan aper yg patot aku lakukan.aku sahut cabaran tuh.
daaaaa.
p/s:aku rs aku hepy sgt..tak tau nak gambarkan hepy aku tuh cmner,kelukaan lalu terubat kini..moga tuhan merahmati perjalanan hidup aku....amin!!

No comments: