Thursday, November 6, 2008

perletakkan jawatan n berangkat ke spore...

hrmmm....aku rs bulan bulan tak bagus kot...semua org muddy jerk.......termasok my mum.....hmmm....pasal aper........pasal perletakkan jawatan aku sbg P/A KAT ALIANCE BANK akan tamat smpai hujung bulan nih.....aku da bg perletakakn jawatan kt GENERAL MANAGER aku...tp dia simpan surat tuh belum smpai lagi ke tgn our bos....dia bg advice tok aku pikir sedalamnya pasal aku nak berangkat ke s;pore bulan 1 nnt....
balik td aku cuba bincg ngan mak aku....tp gagal memujuk mak sbb mak aku x izinkan aku pergi..huhuhuhu....sebenarnya aku nak p..gi pon bukan ngan org lain aku p sepupu sendiri gak.....tp mak aku x nak jugak lepas kan aku...aku da cm excited sebenarnya tp aku sedey..pemergian aku takder restu........confused.....kalau aku p jugak aper mak aku akan terima aku balik......goshhhhhhhhhhhh....keputusan aku kena b tau selewatnya smpai ari isnin...kalau tak kena kaunseling laaa jwp nya............bes frend sepupu aku akan wat kontrak selama 5 thn kalau aku jd pegi....tp sepupu aku mmg jd pegi.............aku nih jerk...aisyeyyy.........cmner....huhuhu....aku nak terus usaha lagi pujuk mak aku.........harap approve....huhuhuhuhhu

1 comment:

wan khairy said...

ko pun nk g jugak????
makin ramai yg ilang nanti..
restu ibu penting...
pastikan dapat baru pi tauuu...
apa yg terbaik, itulah jalannya..
pikir tentang semua perkara...
jgn salah pilih...