Thursday, November 20, 2008

Menuai padi di cyber......

padi cyberjaya
hari nih pas abis keje..cm bosan giler n sgtt strees ngan keje yg sgt byk...so aku ngan cece bercadang pegi cyber ambik hid lepak2,cuci mata kt cyber even ptg td aku da p cyber...aku cm bosan giler..so...nak tggu hid balik besoknya mcm tak sabar nak jumpa dia....so....cece ngan rela hati nak pegi cyber ngan syarat aku bwk kete......,cis aku gak nak kena drive kan..seb da biasa ngan kengkwn ..tak per...pas aku ambik cece kat sendul opppsss...sentul tos ambik hid kat cyberia pas tuh kami p ker PADI..konon nya nak lepak old town mcm kl tak der old town kan....jd masing2 da kebulur...so.......kami mkn ngan byk nyer..hhahahahah....

aku mkn chicken wing ngan wedges
hid ngan spagheti cheese bolonaise
cece ngan chicken chop
on9
tu jer lah aku nak update tok
hari nih .....sajer nak expose gambo2 kami menuai padi di cyber.hehehe..sebab aku x nak bloq aku ber sawang ....hahhaha...


chowwwwww........................

No comments: