Friday, November 21, 2008

wat hepen after dis? ..tuhan je yg tahu...

aku mengantok sgt hari nih,mana tak nya pas balik dr cyber lepak ngan hid pas aku antar cece aku lek umah on9 jab....pas tuh aku x le tdo....damn it masa anta cece balik aku rs nak tdo sgt2,mcm gam melekat kat mata,balik tak mo tdo...dishhhhhh...may b aku byk berpikir,aiyooo move yana move jgn ko pikir lg..pikir lg sakit mcm2.,,baik tak yah pikir..aku rs aku tdo nak dekat kol 5 pg yer bukan ptg...mak aku da bgn tgk aku ngah tgk tb.,mana tak terkejut org tua tuh,mata aku lebam da mcm mata panda..huhuhu,come on yana let by gone be by gone.,MOVE IT!!...hari nih jumaat hari ke 5 paling aku suka tp tak tau hari nih aku xder mud TOK hari nih.........waktu berkeje jer aku mud busy sikit,abaikan aper yg berlaku di sekeliling aku...bak kata cece bukak bloq yana mcm2 mud ada....hahhaahha...biasa laa hari2 mud lain2..kekadg satu hari tuh mud bertukar2.....bila hepy tos jd dingin jerk....tp x per aku ok jerk...selagi bole handle aku handle...selagi aku leh kawal perasaan masa bekeje tak jd mslh.....hopefully everyting its going smoothly....fuhhh...life must goes on..aku ngah mengira masa tok smpai ke thn depan..emphhh..masa cpt giler..tp mslh goshhh byk tui menimpa aku,ngan mak aku yg tak sihat nyer...euhh..penat n stress....but its ok selagi sabar jd kunci tok aku sgt laa berharga kan kalau aku bersabar..fuhhh...tu jerk laa aku mampu menaip setakat nih...rsnya leptop aku nih pon bole menjerit mintak berenti menaip..hehehehe...daaaaa...


p/s:pesanan penaja..kalau korg da tahu ape yg xpatot korg tau,tolong jgn tya aku kat ym ker myspace,facebook ker atau bloq nih jugak,kenapa?,apesal?,mcm tak caya jerk?tuh rahsia n privacy aku.so...korg tak yah ssh2 payah tya ok...aku mintak maaf if my words agak kasar skit..lately aku mmg tak der mud.yg mana mmg da tau a-z....aku merayu sgttt,zip kan mulut korg k........aku sendiri akan setel ngan dia nnt...korg jgn risau okey....kerjasama amat di hargai bukan di kesali...TQ.....

chowwwwwwwwwww....

No comments: