Wednesday, November 12, 2008

busy week

kesibukan aku skrg membuat aku jd lupa nak luangkan masa tok kengkwn mggu nih,sory guyss aku mmg bzz smpai mggu depan kot....mana tak nya balik skrg selalu lambat kol 11mlm 11 lebih baru aku balik..guard tuh pon cm pelik sbb aku balik lewat cm tuh ..sbbnya aku nak prepare presentation tok bos ngan repot yg perlu aku siap kan smpai mggu depan....n aku mula kena p keje luar spt biasanya ke putrajaya ngan cyber hsbc....aiseyy..penat giler tp aper nak buat ngan cara membzz kan diri aku bole lupakan semua benda2 yg serabutkan kepala aku...ni pon aku masih lagi kat opis nak kena siap kan kertas keje aku yg mmg belambak...hari nih aku mmg nmalas nak bwk balik.....sbbb kalau aku balik tdo laaa jwp nya....hari nih pas aku p hsbc cyber siap keje yg di suruh bos aku........aku lepak old town cyberjaya...situ laaa tpt aku nak lunch...mana lagi tpt yg bes kat situ...tetiba aku teringat hid yg duduk kat cyberia...emphh nak jerk aku kol....tp kalau dok ngan dia xder maknanya aku nak kejap...maaf yer kakak.....gi pon masa aku lunch kejap jerk kt situ.....tetiba cm teringat sesuatu bila aku dok kat situ...emphh...tak per tak perlu aku mention.......perut lapar nih tp aku cm tak terasa nak mkn pon...mcm mana....just mkn laksa ngan ice enrich choc jerk td kt cyber....wat aku da kenyang giler..............penat mengatasi segalanya........ok laaa...aku nak sambung keje skit...kang tak siap plak yg mmg aku tak tau bila akan siap...jwp nya kalau leh bwk bantal aku dah bwk bantal ngans elimut tdo kat opis jerk..heeheheok guys.......daaaaaaa

2 comments:

Mohamad Azuan Bin Mohamad Arifin@ Patrick A. Ham said...

ye lar. hid je kan. kita yg kat cyber nie. hmm.. hehehehehe

yanasuriana said...

sory dear bukan tak ingat tp my lunch masa singkat giler....kalau di ikutkan teringat gak kengkwn lain yg ader kat cyber tuh..tp tu laa..kejar masa..sory ehh..