Monday, November 10, 2008

sebak tak tau kenapa.....

tetiba aku rasa cm pilu n sebak sgt....dunno way....

but itu yg aku rs bila aku bgn pagi bila nak pegi keje...patotnya aku refresh..tp muka aku sembab sgtt....ader benda yg aku pikir..tp aku x tau mana penghujungnya....aku da x larat nak menangis lagi...tp yg pasti aku xnak menangis sbb tuh lepas nih,sbb hati aku da tawar giler..,aku da puas jaga hati org..now tiba masa i must be a self fish,......aku mesti kuat,.....tetiba aku rindu kan dyg ngan kwn aku yg tak laah jauh sgtt yg berada di MMU CYBERJAYA saper lg hidayah zulkifli.....kwn perempuan aku yg paling rapat sekali...kakak aku rindu ko...huhuhu....xper laaa aku tggu ko balik yer....

aper yg aku rs aku xkan coret kan dlm bloq nih dan biarlah ianya menjd rahsia kekal selamanya dlm hati aku,sbb rs mmg tak perlu aku luahkan kat sini..dan biar tuhan menentukan segalanya,dan tuhan yg mengetahui segalanya......aku rs x mampu lagi sbb aku rs cm sebak sgtt...... aku rs may b aku perlukan masa tok diri sendiri tok pulihkan emosi sendiri yg tak tau mana hilangnya..sbb aku rs sebelum nih everything okey but tah la..salah aku ker...??tp aper pon hati aku da tawar giler nak layan benda yg sebegini rupa.

tarik nafas panjang2........

chowwwww...



http://www.youtube.com/watch?v=sfjFfeWiHKE





1 comment:

LittleHid said...

aku lagi sebak.

sebak kuasa 8. ko leh lawan? tak kan?

haha..